Vásárlási útmutató

1. Belépés a rendszerbe, regisztráció

Az Árurendelő modulba való belépéshez érvényes regisztrációval kell rendelkeznie. Regisztrálnia egy alkalommal kell: azt követően a megadott felhasználónevével és jelszavával bármikor be tud lépni a rendszerbe, ha már regisztrációját aktiválták. A regisztráció aktiválásáról e-mailben tájékoztatjuk Önt, a regisztrációnál megadott postafiók címen.

2. Kosárhasználat

Az Árurendelő Modul egy katalógusrendszer segítségével tárja Ön elé a megrendelhető termékek körét. A katalógusrendszer logikusan, több szintre bontva segíti a tájékozódást

  • Termékcsoportok
  • Modellek

Többszintű hierarchia segítségével a széles választék mellett is könnyen tud tájékozódni, és tallózni a termékek között.

A rendszer virtuális kosárral segíti a vásárlást. Ebbe a kosárba a valós bevásárlókosárnak megfelelően betehetjük a termékeket, vagy meg is gondolhatjuk magunkat, és vehetünk ki belőle. A kosár tartalma folyamatosan látható az Áruház jobboldali panelén.

Termék kosárba tétele

Terméket úgy tehetünk a kosarunkba, ha az adott terméket kipipáljuk, megadjuk a kívánt mennyiséget, és Kosárba ikonra kattintunk. Ekkor a termék megjelenik a kosarunkban a rendszer jobboldali panelén. Egy termékből egyszerre többet is a kosarunkba tehetünk, amennyiben a Kosárba ikon előtti mezőbe 1-nél nagyobb számot írunk. (Az alapértelmezett mennyiség mindig 1.)

A kosár felépítése

Látható a kosár teljes értéke (a fizetendő összeg összesen), illetve termékenként a mennyiség és az érték. A kosár tartalmát az alábbi ikonokkal változtathatjuk:

Vásárolt termék mennyiségének csökkentése egy egységgel

Vásárolt termék mennyiségének növelése egy egységgel (Így nem kell visszatallóznunk a termékhez, ha később úgy döntünk, hogy abból többet veszünk.)

Tétel (termék) törlése a kosárból

3. Megrendelés

A kosarunkba betett termékeket a Rendelés gombra kattintva rendelhetjük meg. Ekkor listázódnak alapadataink, s lehetőségünk nyílik azok megváltoztatására, új szállítási cím beírására. Itt választhatjuk ki továbbá a szállítás és a fizetés módjait is. 

4. Rendeléskövetés

Rendelésed állapotáról az ugyfelszolgalat@aqualing.hu email címen tudsz informálódni. Korábbi rendeléseid listáját a felhasználónevedre kattintva, a Rendeléseim menüpontban érheted el.

5. Szállítás

A házhozszállításban a GLS futárszolgálat és SFL futárcégek a Partnereink, akik az egész ország területére a megrendelés követő 2-7 munkanapon belül viszik ki a termékeket. 

Amennyiben a megadott szállítási címen a futár nem talál senkit, telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot időpont egyeztetése céljából. Abban az esetben, ha a futár Önt többszöri próbálkozásra sem tudja elérni, s az időpont egyeztetés meghiúsul, úgy megrendelését nem tudjuk teljesíteni, azt meghiúsult tranzakcióként töröljük az élő rendelések közül. Ha a vásárlás ellenértékét megrendeléskor online már kifizette, akkor a fizetett összeget visszautaljuk bankszámlájára. A szállításból eredő hibákat és sérüléseket átvételkor a Megrendelőnek kell ellenőriznie. A szállításból eredő hibákért az Aqualing Kft nem vállal felelősséget.

6. Jótállás

A fényekre 10.000 Ft alatt 2 év szavatosságot vállalunk, melynek első 6 hónapjában garanciálisan cseréljük, illetve javítjuk a termékeket. 10.000 Ft feletti érték esetén 1 év garanciát és további 1 év szavatosságot vállalunk rájuk.

A műfenyőkre és girlandokra összeghatártól függetlenül 2 év szavatosságot vállalunk, melynek első 6 hónapjában garanciálisan cseréljük, illetve javítjuk a termékeket. A műfenyők a hatályos jogszabályok szerint nem tartoznak a tartós fogyasztási cikkek körébe.

Reklamációd, szervizt vagy garanciát érintő kérdéseidet az ugyfelszolgalat@aqualing.hu email címen fogadjuk. Elállás esetén a terméket központi irodánkan vesszük át, cím: Aqualing Kft. 1117 Budapest, Hunyadi János út 4. 

Internetes vásárlás esetén 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ebben az esetben a termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli. A vásárlás összegét minden esetben átutalással fizetjük vissza, a termék beérkezésétől számított 30 naptári napon belül. Fontos tudnod, hogy a kiszállítás díja nem kerül visszatérítésre, és a teljes vételár is csak akkor, ha visszaszolgáltatott termék sérülésmentes, hiánytalan csomagolású. Ennek jogi hátteréről bővebben olvashatsz a Jogi nyilatkozatban.

Tovább a garanciális ügyintézés oldalra!